Matka jatkuu

Matka jatkuu

keskiviikko 5. heinäkuuta 2017

Back again



Tarve kirjoittaa ei poistu minusta. Saan kirjoittaa asia/asiallista tekstiä talvisin työkaudella, mutta tällainen puoliluova kirjoittaminen kun jää, olen itsekin puolikas. Nyt olen saanut jo tarpeeksi monta hiljaista signaalia kirjoittaa - täällä siis olen! Toivottavasti en vain käväise yrittämässä.

Mietin taas aika isoja asioita. Elämää verrataan usein virtaan, jossa on hyvä mennä virran tahtia myötäillen. Välillä pakon edessä koskea laskien, välillä rantakivikolla jumissa huilaillen. Omissa mielikuvissani elämäni on ollut tällainen virta. Mutta nyt virta on tuonut minut lahdukkaan, jossa on iso laiva. Jotta se pääsee rannalta eteenpäin, on otettava kurssi, korjattava ehkä kurssia ja tähdättävä taas jonnekin kauemmas. Laiva kääntyy hitaasti - tässä tapauksessa se sopii minulle paremmin kuin hyvin. Elämänmuutos hallitusti, kiitos, jos vain se on minusta kiinni.

Blogikirjoittamisessa olen kaivannut TalonMiehen toilailujen pohtimista. Tiesittekö, että hän on nykyään myös näyttelijä?! Hän on pienessä harrastajateatterissa mukana ja on muutamana kesänä irrotellut menemään siellä. Eniten hän on kuitenkin kuorolaulaja ja minä kuulun täten niiden kahden kuoron uskollisiin faneihin. Tai ihan muusa olen, monessa laulureissussa mukana. Tietenkin.

Onko täällä vielä ketään kuulolla? Pitääkö blogi laittaa jonnekin listoille? Onko tämä Blogger ok vai onko muita yhteisöjä, joissa vilahdella mukana? Tästä kaikesta lienen jälkeenjäänyt, koska en ole muidenkaan blogeja ehtinyt lukea.

Kivaa, jos kommentoisit!

2 kommenttia: